The Honeymooners



5.5 שעות טיסה עד שהגענו למחוז חפצנו ב-2 טיסות נפרדות. זה הרגיש כמו נצח.  אולי אנחנו מזדקנים...

10 אנשים עמדו לפניי בתור "ביקורת דרכונים זרים". 

150 אנשים עמדו לפני נ' בתור "האיחוד האירופי".  הוא עדיין השיג אותי.

30 דקות חיכינו לרכב שלנו בשדה התעופה.

1 גליל פרינגלס שלם הספקתי לאכול.  לא רעיון מוצלח במיוחד.

100 קמ"ש מותר לנסוע בכבישים הירוקים, הצרים והפתלתלים של אירלנד. 

50 קמ"ש נהגתי שם וגם אז הרגשתי שאולי כדאי שארגיע.. איך המקומיים עושים את זה - אין לי מושג.

15 מכוניות השתרכו מאחוריי בטור ארוך. נתיב אחד, קו הפרדה רצוף ואף אחד לא צפצף, לא הבהב עם האורות... מקסימום, קיללו אותי בלב.  נפלא.

1,000,000 כבשים חמודות ראינו בדרך.  לכל אחת מהן הייתי חייבת להגיד שלום בנפרד.  מי צריך מוזיקה כשיש אותי צוהלת משמחה באוטו?

96 אפ אמ- תחנת ג'ז מעולה שליוותה אותנו כשלא היו כבשים.

4 ימים מתחילת הטיול, לקח עד שהנורת ה check engine התחילה להבהב והאוטו החל לרעוד.  אחלה. מסתבר שאין מכוניות אוטומטיות חלופיות בכל אירלנד.  בחרנו להתעלם ולקוות לטוב.  זה עבד.

1478 קילומטר עשינו סה"כ.

1 פעמים רציתי להתגרש מבעלי הטרי.  אבל זה היה ביום הראשון כשאנחנו בלי מפה, מורעבים, צועדים ברגל בחושך לתחנת דלק ,במבול מטורף ואני מתה לפיפי.  אז זה לא נחשב.

12  מיטות שונות חנכנו.  זה כולל מיטת קומותיים בהוסטל בלונדון וספסל של מקדונלדס בשדה תעופה בדבלין.  נהיינו מומחים.

40 ביצים ו-40 חתיכות בייקון סה"כ בארוחות בוקר. 5440 קלוריות. מי אמר "סתימת עורקים" ולא קיבל?

18 יורו עולה לעשות כביסה.  לא שמעו שם על " שירות עצמי". 

2 סטים של בגדים לבשנו כל יום במשך השבועיים, עד ש-נ' גילה תושיה  ורחץ את התחתונים והגרביים באמבטיה .

11 מעלות היתה הטמפרטורה הממוצעת במהלך היום. 

6 מעלות בלילה.

25 ליטר בירה חיממו לנו את הלב.  בעיקר גינס ,סמית'יקס, וסיידר.  גם קצת ויסקי ובייליס קופי.

3 סימנים עיקריים לכך שבן זוגי שיכור:  הוא ממזמז אותי בציבור יותר מכרגיל, הוא חושב שכל סלע בדרך זו כבשה והוא משוכנע שהוא יודע לעשות מבטא אירי ומתעקש להדגים לי בקולי קולות.  מאמי- זה בריטי.  

50 אחוז מהזמן, לא הבנו מה  אומרים לנו.  החלטנו להנהן בהסכמה ולקוות לטוב.  זה עבד.

0 תכנון מראש היה בטיול הזה.  מומלץ!


כמה תמונות שצילמתי...













תגובות

  1. למה בתמונות יש עדיפות לכבשים ? הפרות דורשות שויון בנטל !!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה