כן המפקד!


יום רגיל, 8:35 בבוקר. חמושה בפיג'מה, נעלי “קיפי” וצו'פצ'יק הכלבה 
(אם כבר אז multitasking),אני שמה פעמיי לכיוון האוטו
מי יגיע אליו ראשון? אני או הפקח?
הורדתי את האוטו מהמדרכה, מצאתי חניית זהב בכחול- לבן וביצעתי אחורה פנה מזרחה 
לכיוון הגינה הציבורית
שלושה סיבובים, שתי עצירות שווא ויציאה אחת - והמשימה הושלמה בהצלחה.
אפשר לחזור הביתה עייפים (תלוי את מי שואלים) אך מרוצים.
קקי- צ'ק.
שקית בפח- צ'ק.
מפתחות- רגע...
מפתחות- שניה, נו...
מפתחות – אוי שיט!

אני מתקשרת בהיסטריה להזעיק תגבורת. קול מנומנם מלמל משהו בצד השני. ניתוק.
מנסה שוב. “מהההההה!!” נ' רוטן. “למה אי אפשר לישון בבית הזה???”

"נעלמוליהמפתחותשלהאוטובאלילמותכלהחייםשליהיושםאנילאנושמתמהאניעושה???

-   "כן, קודם כל תרגעי...” (טיפ לכם הגברים: “תרגעי"- לא עוזר לנו להרגע.)
-   "נו!!!” 
הוא מפהק. "מה נראה לך שעשית איתו?” (טיפ לכם הגברים: אם היינו יודעת מה עשינו איתו, לא היינו מתקשרות בהיסטריה. גם לנו זה לא נעים)
-   "תגידליאתהרציניאתהמוכןלבואכבר????

9:04 נפתח מבצע "את חייבת לי בענק".

-  "אוקי, שימו לב, זה מה שהולך להתבצע.”
-  "מי זה "שימו"? זה רק אני כאן.”
-  "רוצָה לחפש לבד? אז אני מבקש לא להפריע!
    אוקי, אחד- הגדרת גבולות גזרה.
   שתיים- סריקת האזור תוך שימוש בעזרים ויזואלים ובציוד הנדרש – להלן צו'פצ'יק הכלבה
   שלוש- מציאת האבידה.
    ארבע- השָבַתָה למקום מבטחים- להלן התיק.
    חמש- ריצה הביתה ומתן פיצוי הולם כגון הכנת ארוחת בוקר למוצא הישר להלן אני.
    שאלות?”

נ' ואני מתחילים בחיפושים.
"אנחנו נעבוד בשיטת "מסרק", אין סיכוי שנפספס משהו. צעד- צעד. אחד ליד השני, קווים ישרים. ככה נדע שכיסינו כל סנטימטר ולא צריך לחזור אחורה. ברור? נו, את הולכת מה זה מהר, איך את מצפה למצוא משהו? ישר, נועה, ישר. האלכסון הוא אסון.”
-   "המפקד, בקצב שלך אוטוטו כבר מחשיך...”
-   " הרשי לי לגחך.. רואים שלא עשית סדרת ניווט. דמייני חושך מצריים. שלושים קילו על הגב. שדה קוצים                 אימתני נמתח עד קו האופק - 
-   "אבל המפקד, חושך מצריים, איך אתה רואה קו אופק?”
-   "מי היה שם? את או אני? יפֵה. שדה קוצים עד קו האופק ואחריו משתרעות גבעות טרשים ובולדרים
     מעליהן מתנשא צוק 300 מטר גובה וכשעולה השחר ואתה מגיע עמוס יבלות ושפשפת עומד מעליך
    המפקד ומפטיר לכיוונך- “

-   "מ-צ-א-ת-י!!!”.

תגובות

הוסף רשומת תגובה